Sempat Berkomentar Sebelum Laga, Xavi Kembali Beri Komentar Pedas Setelah Madrid Menang

Sempat Berkomentar Sebelum Laga, Xavi Kembali Beri Komentar Pedas Setelah Madrid Menang
8 Mar. 2018

Barcelona bermain dengan baik musim ini, menguasai La Liga sebagai bukti bahawa kelab dari Catalonia kini sangat meyakinkan, selain Lionel Messi juga sangat unggul pada musim ini, membuktikan dirinya sebagai penjaring terbanyak dan paling membantu di La Liga sekarang.
Legenda Barcelona Xavi Hernandez sehingga kini belum ada untuk menggantikan peranannya di Barcelona, ​​bertipikal pintar dan tangkas membuat pemain sukar meniru, bahkan Barcelona telah membawa banyak pemain termasuk Andre Gomes tetapi belum menemukan pemain baru yang perannya sebagai Xavi.
Real Madrid musim ini bermain dengan baik, kebangkitan permainan licik Ronaldo menjadikan Real Madrid kali ini telah mulai keras untuk dikalahkan oleh kelab-kelab besar di Eropa, meskipun Benzema bermain sangat buruk di musim ini tetapi bertuahnya Real Madrid memiliki Ronaldo dan kini kekurangannya .
Menurut laporan dari donbalon.com (8/3/18) Xavi memberi komen pedas terhadap kemenangan Real Madrid atas Paris Saint Germain, menurutnya asap di stadium membuat permainan Paris Saint Germain memburuk, dan hal itu fakta jika anda meneliti permainannya.
"Asap di dalam stadium akibat flare itu mengakibatkan PSG tidak bermain dengan baik. Para pemain tidak dapat melihat bola dengan baik akibat asap itu merosakkan PSG." Xavi berkata.


Sumber : ucnews.com
close
==[ Klik disini 1X ] [ Close ]==