Sebelumnya Diejek, Kini Mo Salah Bully Habis-habisan Man United

Sebelumnya Diejek, Kini Mo Salah Bully Habis-habisan Man United
14 Mar. 2018

Masih ingat berita Ashley Young yang sebelum ini mengejek Mohamed Salah, mengatakan bahawa pemain antarabangsa Mesir itu "tidak berada di dalam sakunya."

[Baca: tz.ucweb.com/3_3wrmq - "Hanya Sekali Pukul Liverpool, Ashley Young Telah Dared to Mistake Mohamed Salah"]

Sesungguhnya Ashley Young yang bertanggungjawab menghentikan gerakan Mo Salah berjaya melaksanakan tugas mereka dengan baik, jadi pemain Reds gagal menjaringkan gol untuk Liverpool.

Nah, sepertinya kali ini Mohamed Salah boleh tersenyum gembira dan dengan serta-merta dapat membalas ejekan itu kepada Man United.

Melaporkan dari sportbible.com (13/03/2018), Salah menulis catatan di twitternya akaun sosial twitternya dengan perkataan "mencabut UCL tidak boleh datang lebih cepat" dan ditambah dengan senyuman emoji.

Sesungguhnya Salah tidak lagi menyebut nama awal Man United dalam jawatannya, tetapi tentu saja warganet segera bertindak balas secara ganas. Warganet yang berasal dari penyokong Liverpool, memuji tidak bersalah Salah yang dianggap lebih berkelas daripada Ashley Young.

Tidak cukup di sana, Salah kemudian memuat naik foto di instagramnya akun media sosialnya dengan gambar dirinya di depan gambar latar belakang trofi Liga Champions yang besar.

Nah, ia kelihatan seperti Mohamad alah segera membalaskan penderitaannya secepat mungkin selepas kekalahan Liverpool dalam Liga Perdana ya. Sekiranya menurut rakan UCers saya, bersetuju dengan satire Mohamed Salah?


Sumber: ucnews.com
close
==[ Klik disini 1X ] [ Close ]==