Geram, Messi Tuduh Rekan Dekatnya Berkhianat karena Lebih Memilih Main Bersama Ronaldo?

Geram, Messi Tuduh Rekan Dekatnya Berkhianat karena Lebih Memilih Main Bersama Ronaldo?
9 Maret 2018

Sebagai angka yang sangat dikira di Barcelona, ​​Lionel Messi mempunyai pengaruh besar dalam pengambilan pemain. Telah terbukti bahawa pemain seperti bekas bintang Barca Javier Mascherano dan Paulinho telah mendapat pengaruh dari cadangan Messi sendiri.
Tetapi kali ini, rayuan kematian Messi sebenarnya menanggung buah pahit. Pada mulanya penyerang Argentina mahu membawa rakan senegara, Paulo Dybala yang kini mempertahankan Juventus ke Camp Nou. Dybala diyakini Messi boleh menggantikan Neymar dengan baik.
Akhir-akhir ini, Dybala yang merupakan salah satu bintang utama Juventus dikhabarkan mempunyai hubungan yang rapuh dengan pangkat pegawai tinggi. Daripada bersedia menyertai Messi, Dybala hanya mahu berpindah ke Bernabeu. Ini menjadikan Messi marah dan seolah-olah menuduh Dybala sebagai pengkhianat.
Dybala fikir dia akan lebih berjaya di Real Madrid dan mahu bermain dengan Cristiano Ronaldo daripada Barca. Madrid memerlukan kekuatan tambahan dalam barisan serangan kerana penyakit yang membosankan yang mengalami Benzema tidak pernah pulih, termasuk ketika menentang PSG awal pagi ini.


Sumber : ucnews.com
close
==[ Klik disini 1X ] [ Close ]==