Nyaris Kena Lemparan Botol Usai Cetak Gol, Makin Tunjukan Bahwa Pemain Madrid Ini "Arogan"

Nyaris Kena Lemparan Botol Usai Cetak Gol, Makin Tunjukan Bahwa Pemain Madrid Ini "Arogan"
13 Maret 2018

Masih hangat, berita kemenangan Real Madrid ke atas juara Liga Perancis, iaitu Paris Saint Germain. Real Madrid membuat PSG perlu mengebumikan impian mereka menjadi juara Liga Juara-juara musim ini, dengan mengalahkan mereka 5-2 hasil daripada dua kaki, hmm benar-benar unggul raja Eropah ini.

Walau bagaimanapun, kali ini pentadbir tidak mahu membincangkannya, tetapi pentadbir akan membincangkan sedikit mengenai bintang mega El Real iaitu Cristiano Ronaldo. Ya, Ronaldo dalam permainan menjaringkan gol pembuka, dan Ronaldo berhasil membuat lawannya turun mental. Uniknya, selepas menjaringkan gol, perayaan yang berlebihan, Ronaldo hanya membuat peminat tuan rumah marah.

Dikutip dari Independent.co uk (08/03/2018) Ronaldo semasa perayaan, hampir dilanggar oleh lempengan botol dari penyokong lawan, dan Ronaldo tidak menyadari hal ini.

Ya, mungkin tidak salah sepenuhnya penyokong Paris Saint Germain. Walau bagaimanapun, sekurang-kurangnya walaupun kelabnya menang dan dia menjaringkan gol, Ronaldo masih harus menghormati penyokong tuan rumah.

Kalau dilihat begitu, sikap Ronaldo masih sama seperti sebelumnya, dengan perayaan saat dia menjaringkan gol melawan Paris Saint Germain, jelas terlihat angka "Arogan" bintang mega Real Madrid, yaitu Ronaldo. Hmm, bukan model peranan yang baik untuk pemain muda!
Bagaimana anda berfikir?

Sumber : ucnews.com
close
==[ Klik disini 1X ] [ Close ]==