Pemain Pembunuh Di Eropa!!?

Pemain Pembunuh Di Eropa !!?
15 Mar. 2018

Dilaporkan oleh marca.com, Setelah kemenangan Ronaldo dan Messi, pemain Tottenham berusia 24 tahun ini akan menggantikan posisi mereka nanti.

Kane mendakwa sebagai pemain paling subur dalam perdana liga pada masa ini, pada musim lalu pemain masa depan Inggeris adalah pencetak gol terbanyak liga utama dua kali berturut-turut.

Pencapaian dicapai Kane pada 2017 yang lalu. seperti pencetak gol terbanyak di dunia pada 2017 (56), 'penjaring terbanyak' dalam dua Liga Perdana terakhir, lebih daripada 20 gol dalam tiga musim terakhir di England dan pencetak gol terbanyak semasa lima liga utama dengan 35 gol dalam 39 perlawanan

'Mr Goal' bukan hanya 'pembunuh' Tottenham. Kemahiran, keperibadian, bakat dan kecerdasan menjadikannya pemain yang boleh mengubah permainan menjadi menarik.

Kane memainkan peranan penting dengan dan tanpa bola. Keupayaan untuk sambungan dan keupayaan untuk menafsirkan ruang memainkan peranan penting dalam setiap permainan.

Tetapi malangnya, beberapa hari yang lalu Kane baru sahaja mengalami kecederaan serius yang membuatnya terpaksa absen selama beberapa minggu ke depan.


Sumber : ucnews.com
close
==[ Klik disini 1X ] [ Close ]==