Perpisahan "Neymar" Dengan PSG

Perpisahan "Neymar" Dengan PSG
12 Mar. 2018

Persaingan liga Eropah teratas memasuki tempoh penting, berita mengejutkan datang dari City of Paris. Tidak ada musim dengan Paris Saint Germain bintang terakhir di specekus akan meninggalkan pada akhir musim.

Neymar tidak berpuas hati dengan keputusan yang PSG berpengalaman dalam Liga Juara-Juara Eropah musim ini, dan bukannya dapat mengangkat Ears Besar dengan pasukan barunya, perjalanan Paris Saint Germain mesti berhenti di pusingan keenam belas.
Real Madrid mampu mengurangkan PSG, pulang dan pergi, Ronaldo menjadi pelakon antagonis di mata peminat Paris Saint Germain di mana dalam prosesnya, Ronaldo tidak setengah hati menjaringkan tiga gol melawan tim ibukota Perancis. Dengan kekalahan ini El Real membuka jalan ke lapan terakhir dengan agregat 5-2.

Pemindahan khabar angin mengatakan bahawa Real Madrid akan menandatangani Neymar pada musim panas, namun langkah itu akan dihalang oleh minat bekas kelab Barcelona itu untuk menghantar pulang.

Selain negara matador, gergasi Liga Perdana Manchester United berminat dengan Neymar di mana barisan depan United ini boleh dikatakan kurang memuaskan. Neymar telah bermain di Liga Domestik sebanyak 20 kali dengan 19 gol, 13 jumlah minit bermain 1796 dengan mengumpulkan lima kad kuning dan satu kad merah dengan PSG. Sebelum tingkap perpindahan musim panas dibuka, terdapat kejohanan besar yang merupakan Piala Dunia, begitu juga Neymar tinggal di PSG atau memilih untuk meninggalkan Liga Perdana?

sumber uc news.com
close
==[ Klik disini 1X ] [ Close ]==