Lionel Messi Membuat Marah Dewan Pimpinan Barca Karena Inginkan Hal Ini!

Lionel Messi Membuat Marah Dewan Pimpinan Barca Karena Inginkan Hal Ini!
13 Mar. 2018

Neymar meninggalkan Barcelona pada Ogos dengan memilih mengikuti cabaran baru di Perancis dengan PSG.

Tetapi, hanya tujuh bulan bermain di Paris, pemain antarabangsa Brazil dijangka kembali ke Nou Camp kerana merasa dia memilih pilihan pembaikan kerjaya yang salah.

Neymar juga dikehendaki oleh pihak Real Madrid, namun laporan baru telah mendakwa bahawa Neymar lebih mengimpikan untuk kembali ke Barcelona.

Seperti dilansir dari laman www.express.co.uk (13/03/2018), laman web Sepanyol Don Balon mendakwa bahawa Lionel Messi siap menyambutnya kembali dengan tangan terbuka.

Kedua-dua pemain itu mempunyai hubungan yang cukup rapat selama empat tahun untuk bermain bersama di Catalonia.

Messi membawa Neymar menjadi bintang ketika pemain tiba dari Santos.

Tetapi Neymar mengkhianati persahabatan itu ketika dia sensasi memutuskan untuk keluar dari Barcelona untuk mengelakkan bayangan Messi.

Tetapi Don Balon mengatakan bahawa ini tidak akan menjadi masalah sekarang dengan Messi senang jika pemain berusia 26 tahun itu bersatu semula.

Namun, sikap Messi tersebut khabarnya membuat marah dewan Barcelona kerana tak lama setelah kepindahannya dari Barcelona rombongan Neymar melancarkan serangan pedas pada presiden kelab Josep Maria Bartomeu.

Bartomeu kemudian bertindak balas dengan mengancam akan melalui tindakan undang-undang atas pembayaran bonus yang dilakukan oleh Barcelona untuk Neymar dan Bartomeu enggan membiarkan pemain Brazil itu kembali ke kota.

Barcelona bukan satu-satunya kelab yang dikaitkan dengan langkah Neymar dari PSG. Real Madrid telah membuatnya menjadi sasaran keutamaan, meski Cristiano Ronaldo baru kembali tampil memukau dan kedua-dua kelab Manchester juga mengaku mengawasi situasinya.

Adakah mungkin Neymar kembali ke Barcelona selepas membuat kelab dan peminat marah atas tindakannya, bagaimana anda berfikir ????

Sumber : ucnews.com
close
==[ Klik disini 1X ] [ Close ]==