Alexis Sanchez Menyesal Pindah Ke MU? Mourinho: Dia Tidak Senang Ketika Kami Kalah

Alexis Sanchez Menyesal Pindah Ke MU? Mourinho: Dia Tidak Senang Ketika Kami Kalah
11 Mar. 2018

Krak Telor - Sejak pindah ke Manchester United dari Arsenal di jendela perpindahan pada Januari lalu, Alexis Sanchez secara luas dianggap tidak menemui gaya perlawanan yang sesuai dan dihubungkan dengan pemain Man United yang lain.

Ini kerana Sanchez baru menjaringkan hanya satu gol daripada 9 perlawanan dengan Man United. Termasuk gagal menambah jumlah gol dalam pertandingan melawan Liverpool yang berlangsung pada hari Sabtu (10/03) malam waktu setempat, dengan kemenangan Man United atas Liverpool dengan skor akhir 2-1.

Dengan keputusan ini, Sanchez dianggap kurang bahagia di Man United dan menyesali memilih kelab yang dijuluki sebagai Red Devils sebagai tempatnya dari Arsenal.

Walau bagaimanapun, dilansir cermin.co.uk (11/03/2018), jurulatih United, Jose Mourinho, menafikannya. Menurutnya kini Sanchez masih sangat gembira berada di Old Trafford.

"Dia baik-baik saja, dia gembira dengan hasilnya (menang ke atas Liverpool). Secara bersamaan, dia (tidak) gembira apabila kami kehilangan permainan ketika dia bermain, tetapi dia pemain yang sangat matang, dan kami sangat gembira mengenainya. " Mourinho mempertahankan anak angkatnya.

Ya, tidak kira sekarang tinggal bersama Alexis Sanchez untuk membuktikan keupayaannya. Man United menyediakan ration yang mencukupi untuk menyesuaikan, hidup Sanchez yang mesti mencari cara untuk menjadi lebih padat dengan pemain lain.



Jika anda fikir, membolehkan Sanchez berkembang di Man United?




sumber ucnews.com

close
==[ Klik disini 1X ] [ Close ]==